Χριστίνα Μπόμπα: Με αυτά τα 6 tips έχασε τα 20 κιλά της εγκυμοσύνης της

Η γνωστή Instagrammer μετά τον πόλεμο που δέχτηκε για την εμφάνιση της στο Instagram που τόνιζε το ντεκολτέ της, θέλησε να αποκαλύψει στους διαδικτυακούς φίλους της το σώμα της με μαγιό.

Χριστίνα Μπόμπα: Με αυτά τα 6 tips έχασε τα 20 κιλά της εγκυμοσύνης της

Συγκεκριμένα, φόρεσε το φλοράλ μπικίνι της αποδεικνύονται πως 12 μήνες μετά τη γέννηση των διδύμων απέκτησε ξανά τη fit σιλουέτα της. Η μελαχρινή καλλονή ακολουθώντας 6 tips, κατάφερε να χάσει τα 20 κιλά της εγκυμοσύνης.

Το κορμί της Χριστίνας Μπόμπα δεν θυμίζει ούτε στο ελάχιστο γυναίκα που μόλις πριν έναν χρόνο έγινε μητέρα!

1. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση σε ένα πλούσιο και υγιεινό πρωινό

«Είναι το μόνο σταθερό γεύμα. Κάθε πρωί φτιάχνω ένα smoothie με φρούτα, λαχανικά, τζίντζερ, γιαούρτι, γενικά ό,τι βρω στο ψυγείο. Αισθάνομαι ότι αυτό μου δίνει boost μέσα στη μέρα. Επίσης, αβγά, αβοκάντο και τυρί ή, τις ημέρες που βιάζομαι, γάλα αμυγδάλου με δημητριακά».

2. Είναι λάτρης της μεσογειακής διατροφής που είναι και μία από τις πιο ολοκληρωμένες και υγιεινές

«Μου αρέσει η. μεσογειακή διατροφή. Τρώω πολύ ψάρι και σαλάτες, έχω περιορίσει, το κόκκινο κρέας στη μία φορά την εβδομάδα και μου αρέσουν : τα λαδερά, όπως το σπανακόρυζο, που είναι το αγαπημένο μου. Βέβαια, δεν προλαβαίνω πάντα να μαγειρεύω εγώ, και κάποιες φορές ζητάω να μου τα στέλνει η γιαγιά μου! Επίσης, τρελαίνομαι για σούπες».

3. Κάνει σωστές επιλογές όταν γευματίζει έξω

«Ακόμα και έξω όμως, όταν τρώω, κάνω υγιεινές επιλογές, θα φάω και το σουβλάκι μου, αλλά χωρίς τις πατάτες και με πίτα ολικής».

4. Γλυκά και ζάχαρη με μέτρο

«Προσπαθώ να μην τρώω γλυκά, όχι γιατί δε μου αρέσουν, αλλά γιατί θεωρώ πως η ζάχαρη δεν έχει θρεπτική αξία. Θα απολαύσω κάποιο γλυκό αν το λαχταρίσω, απλώς δεν θα υποκύψω σε κάθε μου λιγούρα. Και αν δεν μπορώ να αντισταθώ, θα προτιμήσω μια μαύρη σοκολάτα χωρίς ζάχαρη ή μέλι με γιαούρτι. Το σημαντικότερο… προσπαθώ να μην έχω στο σπίτι γλυκά».

5. Δεν παραλείπει τα σνακ κατά τη διάρκεια της μέρας

«Φροντίζω να έχω μαζί μου ένα καλό σνακ, όπως μια μπάρα δημητριακών χωρίς ζάχαρη ή κάποιο φρούτο – συχνά βρίσκω μπανάνες στις τσέπες των μπουφάν μου- ή ξηρούς καρπούς».

6. Φυσικά δεν παραλείπει τη συχνή άσκηση

«Με τη γυμναστική ασχολούμαι από μικρή παίζοντας βόλεϊ. Το γυμναστήριο, συγκεκριμένα, δεν μου αρέσει. Μάλιστα, μου έρχεται να βάλω τα κλάματα στην ιδέα ότι πρέπει να πάω! Αγαπώ όμως να γυμνάζομαι με διαφορετικούς τρόπους και μεγαλώνοντας δοκίμασα cross fit, beach volley και κολύμβηση. Το τελευταίο διάστημα μου έχει κλέψει την καρδιά η yoga».

Πηγή:ΕΓΩ

Αφήστε μια απάντηση