Αποχωρήσεις υψηλόβαθμων στελεχών από την Tesla

Μαζικές είναι αποχωρήσεις που σημειώνονται στους κόλπους της Tesla, με τα αίτια να είναι αδιευκρίνιστα.

Η Tesla έχασε ακόμη ένα κορυφαίο στέλεχος από το νέο ευρωπαϊκό εργοστάσιο που κατασκευάζεται κοντά στο Βερολίνο, σύμφωνα με την Automotive News Europe.

Ο Marcel Jost, αποχώρησε από την αυτοκινητοβιομηχανία τον περασμένο μήνα, ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Elon Musk επισκέφθηκε εσπευσμένα τη Γερμανία, σύμφωνα με το δημοσίευμα.

Ο λόγος για την αποχώρησή του δεν έγινε μέχρι τώρα γνωστός και λάβετε υπόψη πως ο Jost δεν ήταν καθόλου διαθέσιμος για σχόλια, ανέφερε με νόημα η πηγή.

Ο Jost είχε εργαστεί κατά το παρελθόν στη Daimler ως επικεφαλής της ασφάλειας και της περιβαλλοντικής διαχείρισης της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Στουτγάρδη.

Εργάστηκε επίσης για την Daimler στην Κίνα για αρκετά χρόνια, ενώ, χρίστηκε επικεφαλής στους τομείς της ποιότητας της Tesla στη Γερμανία τον Μάρτιο του 2020.

Προτού καταλαγιάσει η σκόνη από την αποχώρηση του Jost, άλλο ένα στέλεχος αποφάσισε να ακολουθήσει διαφορετικούς δρόμους με την Tesla. Ο λόγος για τον Jerome Guillen, ο οποίος είχε πολυετή προσφορά στον αμερικανικό κολοσσό.

Ο Gullen, διαθέτει πλούσια εμπειρία στον χώρο της αυτοκίνησης και από το 2010 άνηκε στην οικογένεια της Tesla, προσφέροντας μεταξύ άλλων από τη θέση του Προέδρου στο τμήμα Tesla Heavy Trucking. Πρόκειται για τον άνθρωπο που επέβλεπε εκ του σύνεγγυς την εξέλιξη του Tesla Semi, του ηλεκτρικού ημιφορτηγού με τα 800 χλμ. αυτονομίας. 

“Τον ευχαριστούμε για τη μεγάλη του προσφορά και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στο επόμενο επαγγελματικό του βήμα”, ήταν η λιτή ανακοίνωση της Tesla, χωρίς να δίνονται πληροφορίες για την επόμενη επαγγελματική του στέγη. Σημειώνεται πως ο Giulien αποχώρησε την Πέμπτη, 3 Ιουνίου.

Προτού εργαστεί για την Tesla, o Giullen υπήρξε Διευθυντής Επιχειρηματικής Καινοτομίας στη Daimler AG.

Ο χορός των αποχωρήσεων

Η αποχώρηση των δύο παραπάνω υψηλόβαθμων στελεχών ακολουθεί εκείνη του Evan Horetsky, project manager του εργοστασίου στο Gruenheide κοντά στο Βερολίνο.

Ο Horetsky έφυγε από την Tesla τον Οκτώβριο του 2020 και έκτοτε προσχώρησε στη σουηδική εταιρεία Koenigsegg.

Ένα άλλο ανώτερο στέλεχος της Daimler, Rene Reif, επρόκειτο να αντικαταστήσει τον Horetsky, αλλά δεν ανέλαβε ποτέ τη συγκεκριμένη θέση, όπως τόνισε το σχετικό δημοσίευμα.

Τα ζητήματα προσωπικού δεν είναι τα μόνα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Tesla στη Γερμανία. Ο Musk έχει απογοητευτεί από την περίπλοκη γερμανική νομοθεσία και γραφειοκρατία που κωλυσιεργούν το άνοιγμα του εργοστασίου.

Κατά τη διάρκεια επίσκεψης του στο εργοστάσιο στις 17 Μαΐου, ο Musk δήλωσε ότι δεν είναι ακόμη σαφές το πότε ακριβώς θα εξέλθει από την γραμμή παραγωγής το πρώτο αυτοκίνητο της φίρμας.

“Νομίζω ότι θα μπορούσε να υπάρξει λιγότερη γραφειοκρατία, αυτό θα ήταν καλύτερο”, δήλωσε ο ίδιος σε δημοσιογράφους στη σχετική ιστοσελίδα.

Τον Απρίλιο, η Tesla δήλωσε ότι μετατοπίζει χρονικά το άνοιγμα του εργοστασίου για τα τέλη του 2021 από την αρχική ημερομηνία που είχε ορίσει για την 1η Ιουλίου.

Η αυτοκινητοβιομηχανία κατηγόρησε ευθέως τις κρατικές μακροχρόνιες διαδικασίες έγκρισης και παράλληλα εξήγγειλε σχέδια για ένα εργοστάσιο μπαταριών, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το δημοσίευμα.

Εκτός από την καταπολέμηση της γερμανικής γραφειοκρατίας, η Tesla αντιμετώπισε επίσης την αντίσταση από περιβαλλοντικούς ακτιβιστές, οι οποίοι την περασμένη εβδομάδα ανέλαβαν την ευθύνη για πυρκαγιά που έπληξε πολλά καλώδια τροφοδοσίας στο εργοστάσιο.

Η αμερικάνικη εταιρία είπε ότι θα μπορούσε να παράγει έως και 500.000 αυτοκίνητα στο ευρωπαϊκό εργοστάσιο ετησίως, ξεκινώντας βέβαια από το Model Y.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Αφήστε μια απάντηση